BEO Shopping Center osvojio je prestižnu nagradu Evropskog saveta za šoping mesta (ECSP) 2023 u kategoriji „Novi razvoj“.
BEO Shopping Center nudi širok komercijalni miks sa više od 130 globalnih i regionalnih brendova, među njima i prvi Peek & Cloppenburg u Srbiji. Spoljna arhitektura, svetao i gostoljubiv dizajn enterijera, obilje prirodnog svetla, bogata ponuda tržnog centra i otvoreni prostori doprinose odličnom iskustvu posetilaca. Segemnt zabave i slobodnog vremena, sa jedinstvenim restoranom sa terasama na krovu, 13 restorana i multipleksom sa osam ekrana, veoma je impresivan. Popunjenost je skoro 100 %, a prošle godine centar je posetilo 5,5 miliona ljudi.
Foto: MPC Properties
„Od kada je BEO Shopping Center otvoren 2020. godine, posvećeni smo implementaciji inovativnih i održivih dizajnerskih koncepta, unapređenju iskustva kupovine u Beogradu, ali i izgradnji snažne zajednice, podržavajući različitost i inkluziju kroz brojne marketinške aktivnosti, društvene inicijative, CRS projekte, i pružanje raznih beneficija koje svima donose prosperitet i uspeh. Ova nagrada je dokaz naše stručnosti, inovativnog pristupa, jasne vizije, kao i snažnog priznanja za MPC Properties van regiona jugoistočne Evorpe“, rekla je Jovana Cvetković, direktorka za razvoj, tehničke operacije i inovacije u MPC Properties.
BEO Shopping Center je zajednička investicija MPC Properties i Atterbury Europe, sa fokusom na ulaganja u tržne centre i razvoj maloprodajnih kapaciteta u Evropi.
MPC Properties je jedna od najiskusnijih platformi za razvoj nekretnina u jugoistočnoj Evropi, koja je sprovela preko 30 maloprodajnih i kancelarijskih projekata od osnivanja kompanije 2002. godine. Kompanija razvija i upravlja različitim tipovima nekretnina, uključujući tržne centre, maloprodajne parkove, ulične maloprodajne prodavnice, poslovne zgrade na najboljim lokacijama i projekti mešovite namene.
Izvor: MPC Properties