AFI CITY ZMAJ: MODERAN BIZNIS PARK ZA VISOKE STANDARDE NOVE GENERACIJE ZAPOSLENIH

26. May 2023
Photo: AFI Europe Serbia

Poslovnim svetom i dalje vladaju milenijalci, generacije rođene između 1981. i 1996. godine, ali sve češće slušamo o generaciji Z, njihovim ambicijama, preferencijama i zahtevima. Iako će oni, rođeni između sredine devedesetih i 2010-tih, tek kroz nekoliko godina dominirati svim tržištima, njihov glas se sve više čuje i u mnogome kroji trendove, način života kao i samo poslovanje. Reklo bi se da biznis svet želi spreman da ih dočeka. Ali šta je ono što je najvažnije da bi većina milenijalaca i budućih zaposlenih pripadnika generacije Z bila zadovoljna, uspešna i produktivna?

Postoje brojna istraživanja koja se bave stavovima i pogledima na svet i posao generacije Z, a jedno takvo istraživanje svetskog lidera u istraživanju javnog mnenja, kompanije Galup, dotaklo se očekivanja koja zumeri imaju od poslodavaca. Može se reći da imaju visoke standarde i da dosta menjaju pravila igre, a da su pretežno orijentisani ka IT industriji u kojoj i čitav svet vidi svetlu budućnost. Najviše se ističu zahtevi da kompanijski lideri i nadređeni imaju visoke etičke standarde, da budu otvoreni i transparentni, ali i da podržavaju inkluziju i poštuju različitost. Pored toga, jasno se izdvaja i stav nove generacije da poslodavac brine o njihovoj dobrobiti i da mogu da ostvare povoljan „life-work balance“. Takvi zahtevi se najviše povezuju sa radnim okruženjem i lokacijom na kojoj se kompanija nalazi, jer su svesni toga da većinu vremena tokom dana provode upravo tamo – na poslu.

Najveće svetske kompanije izoštrile su svoj sluh za nadanja mladih, tako da se sve češće mogu pročitati vesti o selidbi poslovanja na lokacije koje više odgovaraju očekivanjima nove generacije. A kakva je situacija u Beogradu, gradu u kome se većina stvari dešava u centru? Gde mlađi milenijalci i zumeri žele da rade u našem glavnom gradu?

Mišljenja su i dalje podeljena, ali jedno je sigurno: centar grada više nije nužno i centar dešavanja, barem ne onih poslovnih. Primetan je trend premeštanja biznisa na lokacije do kojih se dolazi lako, u kom god delu grada da se nalaze, koje imaju obezbeđen parking za svakog zaposlenog, koje su dobro povezane sa važnim tačkama poput autoputa, aerodroma, železničkih i autobuskih linija, koje su potpuno u skladu sa eko standardima i, kao posebno cenjeni bonus, okružene zelenilom i parkovima. Da li ovakavi biznis parkovi postoje u Beogradu? Za Novi Beograd znamo – Airport City, ali postoje li u drugim delovima grada?

AFI City Zmaj / Foto: Miodrag Trajković

Naš glavni grad u pogledu tržišta nekretnina nudi različite opcije, prvenstveno  zahvaljujući investitorima koji imaju dovoljno kapaciteta da svetske trendove adekvatno donesu i prilagode potrebama kompanija u Srbiji. Jedan od najuglednijih investitora, koji već gotovo dve decenije kroz svoje real estate projekte Beograd stavlja na mapu interesovanja velikih kompanija iz čitavog sveta, jeste AFI Europe Serbia. Posle Airport City-a, Skyline Tower-a i Business Garden-a, koji su svaki u svom domenu doneli novinu na tržište, AFI Europe Serbia ponovo pomera granicu i otvara AFI City Zmaj, novi koncept urbanog i savremenog biznis parka. 

Na lokaciji nekadašnje fabrike Zmaj u Zemunu, odmah pored autoputa, od koje je centar grada udaljen 9 km, a aerodrom 10,5 km, izdižu se prve dve zgrade AFI City Zmaj biznis parka, izgrađene prema najsavremenijim standardima gradnje. Ovaj biznis park, koji u prvoj upravo završenoj fazi ima oko 27.000 m2 kancelarijskog prostora, opremljen je i osmišljen tako da odgovori na sve izazove modernog poslovanja i zasigurno će postati prvi na listi želja za buduće radno mesto mlađih milenijalaca i zumera.

AFI City Zmaj / Foto: Miodrag Trajković

Više od 400 parking mesta rešava svakodnevni problem traženja parkinga, a do njega dolazite direktnim isključenjem sa autoputa. Kada parkirate na svoje mesto, ukoliko vozite električni automobil, možete ga dodatno napuniti na nekom od instaliranih punjača.

AFI City Zmaj ima 400 parking mesta / Photo: AFI Europe Serbia

Do ulaza u zgradu prošetaćete zelenim bulevarom koji krasi očuvani drvored platana od pre Drugog svetskog rata, a prvu pauzu možete da provedete igrajući šah na otvorenom sa kolegama, vežbajući u teretani na otvorenom, u kreativnom kutku ili jednostavno uživajući u zelenilu koje vas okružuje dok sedite na modernim klupama sa solarnim punjačima za telefon. Zvuči kao radni dan u kom nijedan poslovni zadatak nije previše težak i nijedan problem nerešiv – uvek možete napraviti kvalitetnu pauzu.

Kroz koncept prvenstveno usmeren na kvalitet, povećavanje produktivnosti i rast kompanija koje u okviru njega posluju, AFI City Zmaj biznis park doneće još jedan globalni trend modernog biznisa u naš glavni grad.

Tekst i slike: AFI Europe Serbia

2024. © Sva prava zadržana. RealEstate-Magazine.rs. Developed by Creative Web
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.