Direkcija za gađevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za izradu i promociju multimedijalne platforme za povećanje stepena participacije građana u pripremi i realizaciji razvojnih planskih dokumenata Grada.
Kako je navedeno u tehničkim specifikacijama tendera, potrebno je razviti komunikacione sadržaje i digitalnu platformu kako bi se unapredilo uključivanje javnosti u proces pripreme i usvajanja razvojnih planova u svim oblastima urbanog života, od privrede i investicija, turizma, trgovine, sporta, infrastrukture, preko ekologije, do socijalnog razvoja, stanovanja i pametnih gradova, prenosi ekapija.com.
„Digitalna komunikaciona platforma treba da omogući da se građanima predstave postojeći planovi razvoja i pospeši dvosmerna komunikacija u procesu kreiranja i usvajanja novih“, navodi se u dokumentaciji.
Platforma podrazumeva izradu visokoposećenog veb portala i mobilne aplikacije, SEO optimizaciju i promociju putem elektronskih medija i društvenih mreža.
Ona će sadržati periodične planove sa predloženim sadržajima koji će biti objavljivani putem društvenih mreža što su Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin.
Promocija sadržaja u okviru multimedijalne platforme obavljaće se na i televizijama sa nacionalnom frekvencijom i kablovskim televizijama.
Vrednost posla iznosi 18 miliona dinara, a tender ističe 13. juna.
Izvor: ekapija.com