Od osnivanja kompanije 2002. godine, MPC je razvio preko 30 projekata, koji su postali primeri i uzori u globalnoj praksi nekretnina, kao i važni orijentiri i centri zajednice za društvo čiji su deo.
MPC Properties je vlasnik najveće mreže tržnih centara u Srbiji – Ušće, BEO, Merkator, Delta City i Immo Outlet centar, kao i šest vrhunskih poslovnih objekata – Poslovni kompleks Ušće, Poslovni centar Navigator, TLD i Plaza Prima.
POSLOVNA ZAJEDNICA
Sa svojim kontaktima i velikim iskustvom u poslovanju, MPC Properties gradi poslovnu zajednicu koja postavlja visoko lestvicu kada su u pitanju poslovne mogućnosti u celom regionu. Partnerstvo i međusobna podrška su ključni principi saradnje sa zakupcima, bankama, investitorima i drugim zainteresovanim stranama u cilju sticanja zajedničkog razumevanja i jasnog plana zajedničkog uspeha.
BEO Shopping Center / Foto: MPC Properties
MPC razvija moderne poslovne nekretnine A klase na najboljim lokacijama, omogućavajući zakupcima laku vezu sa svim delovima glavnog grada Srbije, Beograda.
Kako bi pružio nove mogućnosti zakupcima u tržnim centrima, MPC Properties konstantno razvija nove koncepte lizinga za efikasna poslovna rešenja – od pop-up prodavnica do korišćenja tržnih centara kao medija zajedno sa sopstvenim kanalima.
KUPOVINA I ZABAVA
Cilj kompanije je da korisnicima svojih objekata obezbedi najbolje moguće iskustvo. U tržnim centrima MPC Properties, iskustvo je unapređeno na više nivoa: od trendovskog miksa zakupaca, prijatnog ambijenta, ponude hrane i pića, lakog parkiranja koje uključuje eko-stanice, zabavnog sadržaja i događaja, do posebne sinergije digitalnog i fizičkog preko mobilne aplikacije za lojalnost Tvoj centar.
Kada je u pitanju kancelarijski portfolio, svi maloprodajni zakupci su pažljivo birani kako bi pružili što bolji izbor restorana, fitnes centara, vrtića, kafića i drugih sadržaja važnih za poslovne korisnike, pružajući im nezaboravno iskustvo poslovnog prostora nove generacije.
ODRŽIVOST
Nesporan uspeh komapnije MPC Properties može se pripisati nepokolebljivoj posvećenosti kompanije da obezbedi najinovativnija rešenja za real estate projekte na tržištu. Razlika je u kompanijskoj posvećenosti zelenoj gradnji i ekološki prihvatljivijim poslovnim rešenjima kako bi zajednica dobila efikasan i održiv portfolio i kako bi se stvorila dugoročna vrednost za sve zainteresovane strane.
Urbano pčelarstvo: košnice na zelenom krovu Ušće kompkesa / Foto: MPC Properties
MPC projekti su u skladu sa ESG (Environmental, Social, and Governance) ciljevima, dok su nekretnine u portfoliju sertifikovane u skladu sa najprestižnijim LEED i BREEAM standardima. MPC Porperties je prva kompanija na tržištu koja je dobila sertifikat „ Wellness, Health, and Safety" za ceo portfolio, stavljajući dobrobit krajnjih korisnika na prvo mesto.
VIZIJA
Poslovni cilj komapnije MPC Properties jeste da pruži najbolje moguće iskustvo svakoj osobi koja provodi vreme u njenim objektima, uključujući partnere i zainteresovane strane. Kompanija je snažno posvećena razvoju visokokvalitetnih zgrada i pružanju najbolje usluge upravljanja, omogućavajući optimalne kombinacije zakupaca i kreirajući impresivne i značajne događaje. Sve je to čvrsto povezano i sprovedeno u skladu sa ESG strategijom, čineći kompaniju liderom u inovativnim iskustvima sa nekretninama.
Tekst: Jovana Nikolić
Foto: MPC Properties